Prima paginăAnunțurifebruarie 2022 › EXPOhubOARB: Apel de expoziții și evenimente în cadrul Casei OAR București
9 februarie 2022 • Agenda O.A.R. București

EXPOhubOARB: Apel de expoziții și evenimente în cadrul Casei OAR București

Filiala București a OAR dorește să sprijine și să încurajeze acțiunile profesionale, culturale și artistice ale arhitecților bucureșteni.

Reluând tradiția inițiată acum mulți ani de Joia din Portic, continuată de HubA, începând din luna februarie 2022 deschidem Apelul pentru înscrierea celor care doresc să organizeze expoziții în cadrul Casei OAR București.

Inițiatorul și organizatorul programului Filiala Teritorială a OAR București, prin axa Casa OARB, inițiază acest program de expoziții și evenimente, EXPOhubOARB, ca proiect-pilot. Casa OAR București este un loc al arhitecților din București.

Deschidem Apelul pentru înscrierea celor care doresc să organizeze expoziții în cadrul Casei OAR București. Spațiul pentru expunere se află la demisolul Sediului OARB, având dublu acces , din interiorul sediului si direct din curtea sediului.

Spațiul este unul conceput pentru evenimente, dezbateri, ateliere și expoziții. Pereții sunt dotați cu simeze. Spațiul expozițional are acces la un grup sanitar. Spațiul este dotat cu sisteme de iluminat artificial pentru simeze, cu sistem audio, având și posibilitatea de a realiza proiecții. De-a lungul timpului, în acest spațiu au fost organizate conferințe profesionale și culturale, expoziții de artă și arhitectură, evenimente de dans contemporan, de media-art.

Acest program este unul gratuit și destinat prioritar arhitecților din filiala OAR București, precum și studenților arhitecți, dar și creativilor din domenii conexe. În funcție de programul rămas liber, pot fi acceptate și alte evenimente profesional-culturale, dar care să aibă legătură cu zona de arhitectură și artă.

Durata unei expoziții este de două săptămâni, ea putând să fie prelungită numai în funcție de posibilități. Montajul expoziției se va face miercurea, începând cu ora 16:00, iar vernisajul expoziției va avea loc joia, începând cu ora 17:00. Demontarea va avea loc marțea, începând cu ora 16:00.

Filiala București va asigura asistență gratuită pentru montajul expoziției în baza programului de mai sus

Numărul participanților la evenimente și al vizitatorilor, va fi stabilit in funcție de condițiile legale impuse de pandemia de Covid-19. Este interzis expozanților să intervină asupra pereților, texturii pardoselii, asupra plafonului, mobilierului etc. Singura modalitate de expunere acceptată este doar prin intermediul simezei existente, sau, independent, în spațiu, fără afectarea pardoselii. Expozițiile vor fi deschise vizitatorilor pe perioada programului Filialei .

Filiala va asigura un custode care va fi prezent în spațiu pe perioada programului anunțat, pentru întâmpinarea publicului. Spațiul are câteva detalii de design particulare, care trebuie respectate de oricare eveniment sau expoziție nou găzduită. Curățenia spațiului va fi asigurată de filială. Debarasarea și transportul gunoiului sau a deșeurilor expoziției vor rămâne în sarcina expozantului. La închiderea expoziției, spațiul va trebui predat intact de către expozant, în aceeași stare în care a fost primit de la filială. Expozantul va semna o declarație pe proprie răspundere că va preda spațiul în aceeași condiție în care l-a primit la deschiderea expoziției. Materialele de mediatizare, afișul și vizualul pentru Facebook, Instagram, etc. va fi realizat de către expozant. Fiecare eveniment va fi promovat pe toate canalele de comunicare online ale filialei. În cadrul vernisajului, cateringul va fi asigurat de expozant, iar coordonatorul programului va asista la eveniment din partea Filialei.

Rezervarea se face completând formularul pus la dispoziție în anexă, prin care autorul prezintă expoziția pe care dorește să o organizeze.

Materiale necesare pentru înscriere - Formularul tipizat pe care vă rugăm să-l completați cu datele cerute - Un set de 3 imagini (pdf sau jpg, cu rezoluție la alegere) a lucrărilor pe care le doriți expuse sau ale evenimentului pe care doriți să îl realizați Formularul + imaginile se vor transmite online, printr-un mail de înscriere la adresa secretariat@oar-bucurești.ro

Colegiul Director al OARB este curatorul spațiului de expoziție, va analiza înscrierile și va anunța expozanții.

Conținutul expozițiilor sau evenimentele propuse trebuie să exprime preocupările artistice/culturale/profesionale ale arhitectului sau echipei expozante - expoziția trebuie să se adapteze spațiului și condițiilor de program și de expunere puse la dispoziție de Filiala București a OAR. - materialele expuse să aibă calitate expresivă și artistică.

Perioada de înscriere: 04 februarie 2022- 25 februarie 2022

În caz că programul expozițional nu va fi acoperit complet din primul apel, acesta va fi reluat până la finalizarea întregului program expozițional, cu excluderea perioadelor deja rezervate.

Coordonarea acestui program este realizată de colega noastră Isabelle Teodorescu. Pentru informații, program, înscriere, apel de participare și coordonare evenimente, vă rugăm să apelați la telefon: 0787 759 331 sau pe mail la adresa secretariat@oar-bucurești.ro , la colega noastră, Isabelle Teodorescu.

Programul de lucru al Filialei București: Luni-Joi între 09:00 – 16:30;  Vineri: 09:00 – 14:00


Fișiere atașate: