Prima paginăProfesie › Stagiatură și atestare

Acordarea dreptului de semnătură

Ordinul Arhitecților din România organizează în fiecare an 4 Sesiuni de Acordare a Dreptului de Semnătură.

Cei interesați sunt invitați să consulte documentele atașate (calendar, acte înscriere atestare, acte necesare recunoaștere diplomă etc.)

Acte necesare:

Norme metodologice privind efectuarea stagiului pentru dobândirea dreptului de semnătură – 2018 (se aplică stagiului început după data 26.03.2018):

Metodologia privind efectuarea stagiului pentru dobandirea dreptului de semnatura:

Participare la sesiunea de acordare a dreptului de semnătură

Precizări O.A.R. privind condițiile de efectuare a stagiului

Adresa O-A-R- 1843 2013.pdf

Misiunile arhitectului.pdf

Anunțuri

26 apr 2022
Lansare înscrieri sesiune acordare drept semnătură iunie 2022

18 ian 2022
Lansare înscrieri sesiune acordare drept semnătură martie 2022

11 oct 2021
Lansare înscrieri sesiune acordare drept semnătură decembrie 2021

20 iul 2021
Lansare înscrieri sesiune acordare drept semnătură septembrie 2021