Despre OAR București › Contact și program de lucru

Contact și program de lucru

Filiala Teritorială București a Ordinului Arhitecților din România
str. Sf. Constantin nr. 32, sector 1, București, cod poștal 010219
tel/fax: 021-3039226

Punct de lucru: str. Academiei nr. 18 - 20, sector 1, București, cod poștal 010014 – desființat

Program

Pentru eliberarea dovezii de înregistrare a proiectelor de arhitectură:

  • luni - joi orele 11:00 - 15:00
  • vineri orele 10:30 - 14:30

Pentru celelalte activități (înscrieri, cotizații, înregistrare proiecte cu dată certă, informații etc.):

  • luni-joi orele 8:30 - 17:00
  • vineri orele 8:30 - 14:30

Plată cotizații

Cotizația poate fi achitată zilnic, de luni până joi, între orele 09:00 - 16:30 și vineri între orele 09:00 - 14:00, la sediul OAR București - str. Sf. Constantin nr.32, București sau prin transfer bancar, cu respectarea următoarelor condiții:

Plata se face în contul IBAN RO95BTRLRONCRT0295885001 deschis la Banca Transilvania Agenția Universitate; Codul fiscal al OAR București este 14244188

La rubrica explicații a ordinului de plată se vor completa OBLIGATORIU următoarele: numele și prenumele arhitectului, numărul TNA, perioada pentru care se achită cotizația.

Datele solicitate sunt necesare pentru identificarea plătitorului.

În cazul în care datele solicitate sunt incomplete sau greșite, plata cotizației nu va fi înregistrată în evidența Filialei București.

Plată dovezi

Plata taxei în valoare de 40 lei/proiect înregistrat, prin transfer bancar, de luni până joi, între orele 11:00 - 15:00 și vineri între orele 10:30 - 14:30, la sediul OAR București - str. Sf. Constantin nr.32, București sau prin transfer bancar, cu respectarea următoarelor condiții:

Plata se face în contul IBANRO95BTRLRONCRT0295885001 deschis la Banca Transilvania, Agenția Universitate; Codul fiscal al OAR București este 14244188;

La rubrica explicație a Ordinului de plată se vor completa OBLIGATORIU următoarele: numele și prenumele arhitectului, numărul TNA, ID-ul cererii.

Datele solicitate sunt necesare pentru identificarea plătitorului și a lucrării pentru care se eliberează dovada.

În cazul în care datele solicitate sunt incomplete sau greșite, plata dovezii nu va fi înregistrată până la clarificarea datelor.