Prima paginăAnunțurimai 2018 › Lansare SIOAR versiunea 2.0
31 mai 2018 • Agenda O.A.R. București

Lansare SIOAR versiunea 2.0

Stimați colegi,

Vă facem cunoscut  că platforma SIOAR, prima versiune (1.0), utilizată din 2016 până în prezent, va fi oprită în perioada joi 31 mai 2018, ora 17:00 - luni 04 iunie 2018, ora 09:00.

Această întrerupere se datorează operațiilor necesare lansării luni 04 iunie 2018, ora 09:00 a platformei SIOAR, versiunea 2.0, versiune îmbunătățită în acord cu solicitările și sugestiile formulate în perioada utilizării primei versiuni.

Pentru mai multe detalii vă invităm să consultați materialul alăturat și fișierul atașat „Termeni și condiții generale pentru utilizarea SIOAR”.

Pentru ca activitatea dumneavoastră să nu fie afectată, vă rugăm să țineți cont de programul anunțat.

Vă mulțumim pentru înțelegere,

arh. Cornelia Burcuș
Secretar Executiv OAR București

--------------------------------------

Către: membrii OAR
Cu referire la: Publicare SIOAR 2.0.
Termen publicare: 04 iunie 2018

Bună ziua,

Așa cum ne-ați recomandat, ne-am angajat de ceva timp într-un demers de îmbunătățire a platformei SIOAR și a funcționalităților acesteia în acord cu solicitările și sugestiile formulate în perioada de utilizare efectivă a primei versiuni (1.0) a SIOAR.

În acest moment dezvoltările au fost finalizate, iar cu ajutorul utilizatorilor de tip filială am trecut printr-o primă etapă de testare internă, observațiile colectate în cadrul acesteia fiind integral implementate.

Avem deci plăcerea de a anunța lansarea noii platforme SIOAR (versiunea 2.0.) începând cu data de 04 iunie 2018

Pentru ca această lansare să fie posibilă, suntem nevoiți să migrăm integral datele din versiunea curentă, ceea ce ne obligă să sistăm funcționarea sistemul în intervalul: joi, 31 mai 2018, începând cu ora 17:00 – luni, 04 iunie 2018, până la ora 09:00.

După finalizarea migrării, sistemul va fi accesibil la același link cu care v-ați obișnuit deja, cu aceleași date de acces (user și parolă).

Pe lângă dezvoltările semnalate de către dumneavoastră, o serie de modificări au mai fost impuse de intrarea în vigoare a noului Regulament general privind protecția datelor („GDPR”).

Pentru că înțelegem rolul pe care îl avem de a proteja datele cu caracter personal pe care ni le-ați încredințat, începând cu data de 11 iunie 2018, toți utilizatorii administrativi care au acces la sistem îl vor putea accesa exclusiv în baza unor certificate de securitate. 

În plus, versiunea 2.0. a SIOAR este lansată împreună cu noi termeni și condiții de utilizare a sistemului, ce includ politica de confidențialitate și de utilizare a cookie-urilor, document pe care îl găsiți atașat prezentului email cu speranța că poate constitui o informare mai rapidă asupra subiectului.

Instrucțiuni de utilizare complete și manualele de utilizare vor fi accesibile direct din platformă, atât dintr-un buton general de AJUTOR, cu conținut diferențiat în funcție de zona în care vă aflați (pagină publică, pagină membru, pagină filială), cât și din butoanele de ajutor dedicate de la nivelul fiecărei categorii de cereri. 

Ca în orice lansare de sisteme informatice, este posibil ca uneori să apară probleme. Știm că SIOAR nu este perfect, dar ne dorim să îl facem cât mai bun pentru dumneavoastră, motiv pentru care vă încurajăm să transmiteți orice fel de observații/sugestii fie către secretariatul filialei de apartenență, fie direct în atenția mea, în calitate de persoană dedicată acestui tip de suport din partea organizației centrale.

Aceleași date de contact (ce se vor actualiza în permanență în secțiunea dedicată a SIOAR) pot fi utilizate și pentru un suport general legat de funcționarea platformei.

OBSERVAȚII GENERALE DESPRE SIOAR 2.0

Dezvoltarea s-a axat pe trei direcții principale:

1.       Plata online cu cardul a tuturor taxelor și cotizațiilor percepute de OAR ;

2.       Introducerea cererilor in regim de self-service;

3.       Modificarea interfeței, conform identității vizuale a OAR.

Funcționalități suplimentare și modificări față de prima versiune:

1.       Eliberarea de documente (online scanate sau prin curier cu plata la destinație)

2.       Posibilitatea detașării membrului stagiar la filiala unde își desfășoară efectiv stagiul

3.       Posibilitatea upload (încărcare) documente justificative obligatorii în funcție de tipul cererii

4.       Modificările de date ale membrilor se pot face numai după aprobarea filialei

5.       Modificarea zonei de mesaje cu posibilitatea adăugării acestora și de către filiale

6.       Posibilitatea adăugării unui îndrumător de stagiu non-membru OAR (în situația efectuării stagiului în străinătate)

7.       Introducerea opțiunii contractelor de subproiectare la dovezile de luare in evidenta

8.       Modificarea zonei publice de căutare a unui membru.

9.       Eliberarea certificatului de conformitate se va face direct către OAR National

10.     Cererea de participare la sesiunea de acordare a dreptului de semnătura se va face direct către OAR National

Cereri de tip self-service cu eliberare de documente originale:

1.       Cerere eliberare adeverință

2.       Cerere eliberare parafă noua

3.       Cerere eliberare legitimație noua

4.       Cerere eliberare certificate de conformitate (eliberate de către OAR National)

5.       Cerere eliberare dovadă de efectuare stagiu

6.       Cerere înființare/ Suspendare/ Reluare/ Închidere Birou Individual de Arhitectură (BIA)

7.       Cerere înființare/ Suspendare/ Reluare/ Închidere Birou Asociat de Arhitectură (BAA)

8.       Cerere înființare/ Suspendare/ Reluare/ Închidere Societate civila profesionala de arhitectură (CRL)

9.       Cerere eliberare Dovada de luare in evidenta a proiectului de arhitectura

Cereri de tip self-service fără eliberare de documente originale:

1.       Cerere modificare date membru (numai acele date care necesită verificare și aprobare din partea filialei)

2.       Cerere participare sesiune de acordare drept de semnătură

3.       Cerere transfer la alta filială

4.       Cerere detașare la alta filiala pe durata efectuării stagiului (numai pentru membrii stagiari)

5.       Cerere suspendare drept de semnătură

6.       Cerere reluare drept de semnătură

7.       Cerere retragere din OAR

8.       Cerere schimbare secțiune TNA

Va mulțumesc pentru sprijin,

Dragoș Cercel

Administrator bază de date


Ordinul Arhitecților din România
str. Arthur Verona, Pictor nr.19
010312, București, România
tel/fax: 021 317 26 34, 0728 872 150
e-mail: dragos.cercel@oar.archi
mobil: 0728 872 132www.oar.archi


Fișiere atașate: