disclaimer
OAR București face publice anunțuri de angajare pentru arhitecți, cu scopul de a veni în sprijinul membrilor săi. OAR București nu se face răspunzător de condițiile specifice de angajare și nu se identifică cu acestea sau cu profilul angajatorului. Vă rugăm așadar să discerneți cu privire la informația cuprinsă în anunțuri și să ne semnalați eventualele nereguli, în măsura în care acestea țin de competența organizației noastre.
----------------------------
Primăria Sectorului 5 al Municipiului București organizează concurs de recrutare 2 inspectori, clasa I, în cadrul Direcției arhitect șef. Concursul este organizat în conformitate cu legislația în vigoare.
Este vorba de 2 funcții publice de execuție vacante din cadrul Direcției arhitect șef, pe perioadă nedeterminată.
Concursul este organizat la sediul din Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9-11, Sector 5, astfel: proba scrisă în data de 14.07.2025, ora 13:00 (proba interviu în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise)
Cele 2 funcții vacante sunt în cadrul Direcției arhitect șef, distribuite astfel:
- Serviciul Urbanism și Autorizații de Construire - 1 funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior;
- Serviciul Reglementări, Documentații de Urbanism, Publicitate Urbană și Utilități - 1 funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CONCURS:
Condiții specifice pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior :
- Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile urbanism, arhitectură sau construcții;
- Vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice de execuție: minim 7 ani;
Dosarele de concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe siteul Primăriei Sectorului 5 www.sector5.ro și pe siteul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv din data de 12.06.2025 până la data de 01.07.2025, ora 16:00 și trebuie să conțină:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit.b) din Anexa nr. 10 a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
b) copia cărții de identitate;
c) curriculum vitae, model comun european;
d) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
e) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
f) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, respectiv documente care atestă deținerea cunoștințelor teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel utilizator începător, după caz;
g) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) cazierul judiciar;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
j) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail: resurseumane@sector5.ro.
Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail: resurseumane@sector5.ro, după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Informații referitoare la conținutul dosarului, atribuțiile postului, bibliografia, tematica, condițiile generale și condițiile specifice prevăzute în fișa postului vor fi afișate la sediul instituției și pe siteul Primăriei Sectorului 5 www.sector5.ro .
Relații suplimentare cu privire la acest concurs se pot obține la sediul Primăriei Sectorului 5 din Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9 -11, Sector 5, precum și la numărul de telefon: 021.314.43.18 / int. 1016- persoana de contact Cocalcu Cristina – Inspector superior – Serviciul Resurse Umane și SSM– email: resurseumane@sector5.ro.
Proba interviu se va susține în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Data și ora susținerii interviului se vor afișa odată cu rezultatele probei scrise.
----------------------------
disclaimer
OAR București face publice anunțuri de angajare pentru arhitecți, cu scopul de a veni în sprijinul membrilor săi. OAR București nu se face răspunzător de condițiile specifice de angajare și nu se identifică cu acestea sau cu profilul angajatorului. Vă rugăm așadar să discerneți cu privire la informația cuprinsă în anunțuri și să ne semnalați eventualele nereguli, în măsura în care acestea țin de competența organizației noastre.