Prima paginăAnunțuriianuarie 2010 › Cea de a II-a editie a Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene
18 ianuarie 2010

Cea de a II-a editie a Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene

Stimate colege,
Stimati colegi,

Fundatia EUROLINK - Casa Europei organizeaza in perioada 28 - 29 ianuarie 2010 cea de a II-a editie a Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene care va avea loc la Centrul Regional de Formare Bucuresti - str. Edgar Quinet nr.8, Sector 1, Bucuresti.
Cei interesati sunt invitati sa consulte materialul alaturat.
Pentru detalii privind conditiile de inscriere si participare va invitam sa va adresati direct organizatorului la tel. 0212304997, e-mail: eurolink@b.astral.ro

18 ianuarie 2010

Secretar Executiv
arh. Cornelia Burcus

In ciclul

Incubatorul de Afaceri si Proiecte Europene (ed. VII)

"SCOALA BANILOR EUROPENI"

pentru experti, manageri, consultanti si intreprinzatori

Atat pentru sectorul administratiei publice, cat si pentru mediul privat, anul 2010 trebuie sa fie unul al restructurarii si al dezvoltarii. Aceste schimbari se pot baza numai pe solide abilitati manageriale, stimularea inovatiilor si sprijinirea tuturor surselor de progres.

Tocmai de aceea, in urma succesului repurtat prin primele sase editii ale Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene, va invitam sa va bucurati de avantajele programului neguvernamental al Platformei EU-RO Clearing Funds (StructuralFunds.ro), initiata de EUROLINK-House of Europe (HouseofEurope.ro) si realizat in parteneriat cu Knowledge Management Institute-Romania (Knomacons.ro), reprezentant pentru Europa de Est al International Knowledge Management Institute (IKMI - Washington, DC). Amintim ca IKMI reprezinta o agentie internationala cu filiale pe toate cele cinci continente, care furnizeaza prin reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe plan mondial.

Miza finala a programului nostru este ca, impreuna, sa generam o pregatire de excelenta a persoanelor care vor lucra in sectorul public si sectorul privat in domeniul implementarii proiectelor cu fonduri UE si, prin asumarea unei certificari-evaluari si omologarea ulterioara la scara si standarde mondiale a competentelor si abilitatilor, sa sprijinim integrarea specialistilor romani in marea familie a International Knowledge Management Institute.

Cea de-a VII-a editie a Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene se va desfasura la sediul Centrului Regional de Formare Bucuresti (CRFB), in perioada 28-29 ianuarie 2010, in noul format - "Scoala Banilor Europeni" - prin care participantii au acces direct la patru oferte promotionale, intr-un pachet unic:

1. Atelier de informare practica pentru manageri si intreprinzatori. Selectarea si popularizarea celor mai noi optiuni de finantare nerambursabila, co-finantare, creditare si garantare a creditelor, sintetizarea formelor de sprijin financiar comunitar, focalizarea pachetelor posibile conform grupului-tinta si nevoilor fiecarui participant: ajutoare de stat UE, ajutoare de minimis, programe UE pentru Romania repartizate pe sectoare si masuri prioritare, deschise sau care urmeaza a fi deschise in perioada imediat urmatoare.

2. Formare si Certificare Internationala profesionala de inalt nivel la indemana managerilor, intreprinzatorilor, consultantilor si trainerilor, sub egida International Knowledge Management Institute (Washington D.C.): modul introductiv "Managementul Cunoasterii in favoarea accesarii, implementarii corecte si a evaluarii proiectelor cu fonduri europene". Special Guest Trainer: Octavian SERBAN, KMC - Presedinte Knowledge Management Institute Romania / Knomacons.

3. Evaluare personalizata prin "Laboratorul mobil de analiza si prognoza pentru planificarea investitiilor" - Demararea analizei prealabile a oportunitatilor investitionale si de finantare UE - Cum evitam capcanele birocratico-bancare, rostul asistentei juridice si contractuale, importanta strategiei de comunicare cu autoritatile de gestiune si plati, previzionarea evolutiei afacerii si a proiectelor conexe.

4. Consilier profesional independent: Stabilirea Foii de Parcurs/rutele de abordat pentru calibrarea oportunitatilor de finantare prin runde de consiliere personalizata pentru beneficiarii actuali, viitori sau potentiali de finantare, pe baza de programare prealabila.

Evenimentul este organizat cu amabilul sprijin al Centrului Regional de Formare Bucuresti (CRFB) de sub egida ANFP - Guvernul Romaniei, al Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (AIPPIMM), precum si al CRENoS (Centro Ricerche Economiche Nord Sud - Italia). Sponsor Tehnic: Phaeton Gala - PR & Lobby Consulting. Parteneri Media: CalendarEvenimente.ro, Tribuna Economica, NewsChannel.ro, Economie si Administratie Locala, Euroconsultanta-Ghidul Firmei, ClubAfaceri.ro, PRwave.ro, Finantare.ro, SmartFinancial.ro, SmartBank.ro, GhiseulBancar.ro, Comunicatii Mobile, ComunicateMedia.ro, StiriEvenimente.ro, Early Warning Support - "EU-RO Clearing Funds".

Participantii primesc kitul (format CD) "SCOALA BANILOR EUROPENI" si, in urma evaluarii interne, Certificatul de Absolvire al Modulului "Knowledge Management Specialist", eliberat sub egida Knowledge Management Institute - Romania si EUROLINK-House of Europe.

Numarul maxim de participanti este de 20 de persoane. Inscrierea se face conform principiului "primul venit-primul servit", pana cel tarziu in data de 25 ianuarie 2010. Pentru informatii suplimentare si inscrieri, va rugam sa accesati paginile de internet www.StructuralFunds.ro; www.HouseofEurope.ro sau sa ne contactati la adresa de email eurolink@b.astral.ro sau la tel./fax: 021.2304997.

Pentru conformitate,

Platforma EU-RO Clearing Funds

c/o EUROLINK-House of Europe