Prima paginăAnunțuriiunie 2008 › Achizitii publice 23.06.2008
23 iunie 2008

Achizitii publice 23.06.2008

Stimate colege,
Stimati colegi,
 
Transmitem, alaturat, anunturi privind achizitii de servicii de proiectare.
 
Cu stima,
 
23 iunie 2008
 
Secretar Executiv
arh. Cornelia Burcus
 
 

23.06.2008

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

Proiect tip sala de sport, pentru școlile din mediul rural si urban

 

Serviciul de proiectare pentru obiectivul de investiții: Proiect tip Sală de sport pentru școlile din mediul rural și urban.

1. Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului cu sediul în București, str. General Berthelot, nr. 28-30, sector 1, cod fiscal 13729380, telefon: 021-4056223, fax: 021-4056208, organizează la data de 4 iulie 2008, ora 10,30 licitația deschisă având ca obiect atribuirea contractului pentru servicii de proiectare pentru obiectivul de investiții: Proiect tip Sală de sport pentru școlile din mediul rural și urban.

2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: licitația deschisă.

3. Locul prestării serviciilor: sediul ofertanților.

4. Categoria și descrierea serviciilor care urmează să fie prestate: 12 - Servicii de arhitectură, servicii de inginerie specializată și servicii de inginerie integrată, servicii de proiectare urbanistică și peisagistică, servicii conexe de consultanță științifică și tehnică, servicii de testări și analize tehnice.

Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile): 74200000-1 - Servicii de arhitectură, de inginerie, de construcții și servicii conexe de consultanță tehnică.

5. Cantitatea serviciilor care trebuie prestate: se solicită studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de execuție.

6. Opțiunea de achiziționare a unor servicii similare: Achiziționarea ulterioară de noi servicii similare de la câștigătorul licitației.

7. Prestarea serviciului este rezervată unei profesii specifice: nu.

8. Divizare pe loturi: nu.

9. Durata contractului: 105 zile începând de la data atribuirii contractului.

10. Nu se admit oferte alternative.

11. Caietul de sarcini poate fi obținut de la: Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, str. Spiru Haret nr. 12, camera 54, sector 1, București, cod poștal: 010176, tel: 021.310.22.07, fax: 021/310.22.08, e-mail: office@schoolrehabilitation.ro.

12. Costul documentației este de 50 RON pentru caietul de sarcini și se achită la casieria Ministerului Educației, Cercetării și Tineretului, București, str. General Berthelot, nr. 28-30, sector 1.

13. Termenul limită de primire a ofertelor: 4 iulie 2008, ora 10.00.

Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, str. Spiru Haret nr. 12, camera 54, sector 1, București, cod poștal: 010176, tel: 021.310.22.07, fax: 021.310.22.08, e-mail: office@schoolrehabilitation.ro.

Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele: limba română.

14. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 4 iulie 2008, ora 10.30, Ministerul Educației, Cercetării si Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, str. Spiru Haret nr. 12, camera 54, sector 1, București.

15. Garanția pentru participare la licitație va fi în cuantum de 4.800 RON și se va constitui sub forma unei scrisori de garanție bancară în favoarea autorității contractante, având o valabilitate de 90 de zile.

16. Principalele modalități de finanțare și plată și/sau trimitere la dispozițiile relevante: bugetul de stat.

17. Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul: asociere.

18. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici:

- documente care dovedesc eligibilitatea (declarație pe proprie răspundere, certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România, eliberate cu cel mult 30 zile înainte de data anunțată pentru depunerea ofertelor, declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006) - documente care dovedesc înregistrarea (certificat constatator eliberat de Oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul teritorial, în original, complet, care să cuprindă toate datele referitoare la firmă, eliberat cu cel mult 30 zile înainte de data anunțată pentru depunerea ofertelor; copie legalizată de pe statutul societății; copie legalizată de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul teritorial).

19. Criterii de calificare privind situația economico-financiară:

- fișa cu informații generale despre ofertant

- bilanțul contabil și contul de profit și pierdere la data de 31.12.2005, 31.12.2006 și 31.12.2007, vizat și înregistrat de organele competente

- declarație privind cifra de afaceri anuală din ultimii 3 ani.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): cifra de afaceri anuală din ultimii 3 ani minimum 810.000 RON, echivalentul a 225.000 euro.

Criterii de calificare privind capacitatea tehnică și profesională:

- declarație privind lista principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani,

- recomandări din partea autorităților publice, în cazul în care ofertanții au avut contracte similare în derulare cu autorități publice,

- informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului de servicii,

- documente emise de organisme acreditate, care confirmă certificarea sistemului calității a operatorului economic care depune oferta - prezentarea dovezii existenței unui sistem de asigurare a calității (Standarde internaționale seria ISO 9001 sau echivalent).

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): Ofertantul va face dovada îndeplinirii și finalizării, în ultimii 3 ani, cel puțin a unui contract care a avut ca obiect un proiect similar și care a avut valoarea minimă de 325.000 RON echivalentul a 90.000 euro.

20. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 zile.

21. Criteriul de atribuire a contractului: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic cu respectarea criteriilor enunțate în caietul de sarcini.

(10/75.720)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 254 din data de 17 iunie 2008

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.06.2008

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

 

Servicii de arhitectură, de inginerie, de constructii si servicii convexe, de consultamță tehnică.

1. Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului cu sediul în București, str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sectorul 1, cod fiscal 13729380, telefon 021-056223, fax 021-4056208, organizează în data de 31 iulie 2008, ora 10.30, licitația deschisă având ca obiect atribuirea contractului pentru servicii de proiectare pentru obiectivul de investiții Proiect tip Bazin de înot pentru școlile din mediul urban.

2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: licitație deschisă.

3. Locul prestării serviciilor: sediul ofertanților.

4. Categoria și descrierea serviciilor care urmează să fie prestate: 12 - servicii de arhitectură, servicii de inginerie specializată și servicii de inginerie integrată, servicii de proiectare urbanistică și peisagistică, servicii conexe de consultanță științifică și tehnică, servicii de testări și analize tehnice.

Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile):

74200000-1 - servicii de arhitectură, de inginerie, de construcții și servicii conexe de consultanță tehnică.

5. Cantitatea serviciilor care trebuie prestate: se solicită studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de execuție.

6. Opțiunea de achiziționare a unor servicii similare: achiziționarea ulterioară de noi servicii similare de la câștigătorul licitației.

7. Prestarea serviciului este rezervată unei profesii specifice: nu.

8. Divizare pe loturi: nu.

9. Durata contractului: 105 zile începând de la data atribuirii contractului.

10. Nu se admit oferte alternative.

11. Caietul de sarcini poate fi obținut de la: Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, str. Spiru Haret nr. 12, cam. 54, sectorul 1, București, cod poștal 010176, tel. 021 310.22.07, fax 021 310.22.08, e-mail: office@schoolrehabilitation.ro.

12. Costul documentației este de 50 RON pentru caietul de sarcini și se achită la casieria Ministerului Educației, Cercetării și Tineretului, București, str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sectorul 1.

13. Termenul limită de primire a ofertelor: 31 iulie 2008, ora 10.00.

Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, str. Spiru Haret nr. 12, cam. 54, sectorul 1, București, cod poștal 010176, tel. 021 310.22.07, fax 021 310.22.08, e-mail: office@schoolrehabilitation.ro.

Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele: limba română.

14. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 31 iulie 2008, ora 10.30, Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, str. Spiru Haret nr. 12, cam. 54, sectorul 1, București.

15. Garanția pentru participare la licitație va fi în cuantum de 8.100 RON și se va constitui sub forma unei scrisori de garanție bancară în favoarea autorității contractante, având o valabilitate de 90 de zile.

16. Principalele modalități de finanțare și plată și/sau trimitere la dispozițiile relevante: bugetul de stat.

17. Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i s-a atribuit contractul: asociere.

18. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici: documente care dovedesc eligibilitatea (declarație pe propria răspundere, certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România, eliberate cu cel mult 30 zile înainte de data anunțată pentru depunerea ofertelor, declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006);

- documente care dovedesc înregistrarea (certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul teritorial, în original, complet, complet care să cuprindă toate datele referitoare la firmă, eliberat cu cel mult 30 de zile înainte de data anunțată pentru depunerea ofertelor; copie legalizată de pe statutul societății; copie legalizată de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul teritorial).

19. Criterii de calificare privind situația economico-financiară:

- fișa cu informații generale despre ofertant;

- bilanțul contabil și contul de profit și pierdere la data de 31.12.2005 și 31.12.2006 și 31.12.2007, vizat și înregistrat de organele competente;

- declarație privind cifra de afaceri anuală din ultimii 3 ani.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): cifra de afaceri medie anuală din ultimii 3 ani minimum 1.350.000 RON, echivalentul a 375.000 euro.

Criterii de calificare privind capacitatea tehnică și profesională:

- declarație privind lista principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani;

- informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului de servicii;

- documente emise de organisme acreditate, care confirmă certificarea sistemului calității a operatorului economic care depune oferta - prezentarea dovezii existenței unui sistem de asigurare a calității (Standarde internaționale seria ISO 9001 sau echivalent).

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): ofertantul va face dovada îndeplinirii și finalizării, în ultimii 3 ani, cel puțin a unui contract care a avut ca obiect un proiect similar și care a avut valoarea minimă de 540.000 RON echivalentul a 150.000 euro.

20. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.

21. Criteriul de atribuire a contractului: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic cu respectarea criteriilor enunțate în caietul de sarcini.

(15/75.776)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 256 din data de 19 iunie 2008

 

 

 

 

 

 

 

 

23.06.2008

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE LUCRĂRI

Extindere, modernizare, reabilitare scoală generală

1. Denumirea, adresa, numărul de telefon și de fax, adresa de e-mail, ale autorității contractante: Consiliul Local Gura Humorului, Piața Republicii nr. 14, 725300, Gura Humorului, județul Suceava, telefon/fax 0230/235.051, adresa e-mail: primariagh@gmail.com.

2. Nu este cazul unui contract de lucrări rezervat atelierelor protejate sau a cărui executare este prevăzută în cadrul unui program de angajare protejată.

3. Procedura de atribuire aplicată: licitație deschisă.

4. Locul execuției lucrării: "Extindere, modernizare, reabilitare Școala generală nr. 1, Gura Humorului, județul Suceava."

5. Natura și dimensiunea lucrărilor, caracteristicile generale ale lucrării, codurile C.P.V.: proiectare tehnică și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții "Extindere, modernizare, reabilitare Școala generală nr. 1, Gura Humorului, județul Suceava."

Sarcinile specifice pentru partea de proiectare și execuție lucrări sunt prezentate în documentația de atribuire.

Coduri C.P.V.:

cod C.P.V. - servicii de arhitectură, de Inginerie, de construcții și servicii conexe de consultanță tehnică:

74200000-1

cod C.P.V. - lucrări de construcții de Instituții de învățământ și centre de cercetare:

45214000-0.

6. Opțiunea de achiziționare a unor lucrări noi similare: nu este cazul.

7. În cazul în care contractul este divizat în mai multe loturi, se va preciza dimensiunea respectivelor loturi: Nu.

8. Informații privind obiectivul lucrării sau contractului, în cazul în care acesta implică și proiectare: proiectare tehnică și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții "Extindere, modernizare, reabilitare Școala generală nr. 1, Gura Humorului, județul Suceava."

9. În cazul încheierii unui acord-cadru: nu este cazul.

10. În cazul în care contractele sunt divizate în loturi, se precizează dacă operatorii economici pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi - nu.

11. Termenul de finalizare sau durata contractului: 17 luni calendaristice din momentul încheierii contractului.

12. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se admit oferte alternative.

13. Denumirea, adresa, numărul de telefon și de fax și adresa de e-mail ale biroului de la care se poate obține documentația de atribuire.

Consiliul Local Gura Humorului, Compartimentul de achiziții publice, Piața Republicii nr. 14, 725300, Gura Humorului, județul Suceava, telefon/fax 0230/235.038, adresă mail: sancariuc@gmail. com. mobil: 0731/889 966.

14. Dacă este cazul, costul și condițiile de plată în vederea obținerii documentației de atribuire - se percep costuri pentru procurarea documentației de atribuire în valoare de 500 RON, plata se va face la obținerea documentației de la compartimentul de achiziții.

15. a) Termenul de primire a ofertelor: 17.07.2008, ora 12.00.

b) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Gura Humorului, Piața Republicii nr. 14, 725300 Gura Humorului, jud. Suceava, Biroul de relații cu publicul, tel./fax. 0230/235.051.

c) Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele: limba română.

16. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 17.07.2008, ora 14.00. Primăria Gura Humorului, str. Piața Republicii nr. 14, 725300, Gura Humorului, jud. Suceava.

17. Dacă este cazul, garanțiile solicitate: conform documentației de atribuire.

18. Modalități principale de finanțare și de plată și/sau referiri la prevederile care le reglementează.

- Fonduri bugetare și alte surse atrase

19. După caz forma juridică pe care trebuie să o ia asocierea grupului de operatori economici cărora li s-a atribuit contractul: acord de asociere.

20. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici care pot atrage după sine excluderea acestora din urmă: conform documentației de atribuire.

21. Criterii de calificare privind situația economico-financiară precum și capacitatea tehnică și profesională a operatorilor economici: nivelul (nivelurile) specific(e) minim(e) al capacităților minime impuse - conform documentației de atribuire.

22. Pentru acordul cadru: nu este cazul.

23. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 zile.

24. Criterii de atribuire a contractului: cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic, conform documentației de atribuire.

25. Alte informații: nu este cazul.

(10/75.783)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 256 din data de 19 iunie 2008