Prima paginăAnunțurimai 2008 › Anunt achizitii publice 12.05.2008
12 mai 2008

Anunt achizitii publice 12.05.2008

Stimate colege,
Stimati colegi,
 
Transmitem, alaturat, anunturi privind achizitii de servicii de proiectare.
 
Cu stima,
 
12 mai 2008
 
Secretar Executiv
arh. Cornelia Burcus
 
 

Proiectare arhitecturala

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

1. Autoritatea contractantă: Primăria comunei Sânmartin, cu sediul în comuna Sânmartin, Strada Principală nr. 105, județul Bihor, cod fiscal 4641296, tel./fax: 0259/318003, e-mail: Primaria.sanmartin@cjbihor.ro.

2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică: licitație publică deschisă.

3. Amplasamentul imobilului care face obiectul serviciului de proiectare: localitatea Băile Felix, comuna Sânmartin, județul Bihor.

4. Natura și dimensiunea serviciilor prestate, caracteristicile generale ale serviciilor prestate, codul/codurile CPSA:

denumirea serviciului de proiectare fazele SF+PT+DE+CS+PAC, inclusiv documentații pentru obținerea avizelor: Aquapark în stațiunile Băile Felix - Băile 1 Mai - cod CPV 74222000-1 și 74232220-2.

5. Opțiunea de achiziționare a unor servicii similare: da, în condițiile prevăzute de art. 122 alin. 1, lit. i) și/sau lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.

6. Durata de execuție a contractului: maximum 6 luni calendaristice, din care faza SF - maximum 60 de zile calendaristice.

7. La oferta de bază: nu se acceptă oferte alternative.

8. Documentația de atribuire poate fi solicitată la sediul autorității contractante, tel./fax: 0259/318003, persoană de contact: dl ing. Lucian Popuș - primar.

Prețul documentației este de 30,0 lei RON și poate fi achitat la casieria autorității contractante.

9. Data limită pentru depunerea ofertelor: 16.06.2008, ora 16.00, la registratura autorității contractante din comuna Sânmartin, Strada Principală nr. 105, județul Bihor.

Limba de redactare a ofertei: limba română.

10. Ora, data și locul deschiderii ofertelor: 17.06.2008, ora 11.00, la sediul autorității contractante din comuna Sânmartin, Strada Principală nr. 105, județul Bihor.

11. Garanția de participare la licitație: 20.000,00 lei RON (prezentată în una dintre modalitățile prevăzute de legislația în vigoare incidență în materie). Valabilitatea garanției de participare este de 60 de zile.

12. Sursa de finanțare a contractului de achiziție publică de servicii este bugetul de stat și bugetul Primăriei comunei Sânmartin.

13. Mai mulți operatori se pot asocia pentru a depune ofertă comună. Dacă oferta comună este declarată câștigătoare, asocierea va fi legalizată.

14. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici care pot atrage după sine excluderea acestora din urmă:

- existența certificatului de constatator emis de Oficiul registrului comerțului din care să reiasă că agentul economic are prevăzut în obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertării și nu are înscrise următoarele mențiuni: falimente, condamnări, amenzi, abuz de încredere, fals, uz de fals, concurență neloială, abateri;

- îndeplinirea obligațiilor de plată către bugetul general consolidat și bugetul local la data de 31.03.2008, motiv pentru care se vor prezenta: certificat emis de către Direcția Generală a Finanțelor Publice privind achitarea obligațiilor de plată la bugetul general consolidat; certificat emis de primăria locală privind achitarea obligațiilor de plată la bugetul local; pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie să fie înregistrat cu datorii la data de 31.03.2008, sau o dată ulterioară acesteia.

15. Criterii de calificare privind situația economico-financiară precum și capacitatea tehnică și profesională a operatorilor economici; nivelul/nivelurile specific/specifice minim/minime al capacităților impuse;

- bilanțul contabil pe ultimii 3 ani, adică perioada 2004 - 2006; pentru a fi calificat ofertantul va trebui să demonstreze că a înregistrat profit în ultimii 3 ani;

- o listă a serviciilor de proiectare (relevante) executate în ultimii 3 ani; pentru a fi calificat ofertantul trebuie să aibă executate în ultimii 5 ani două lucrări similare a căror valoare însumată este de 1.000.000,0 lei inclusiv TVA;

- informații privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune; pentru a fi calificat ofertantul trebuie să dovedească faptul că are personal de conducere și personal calificat pentru prestarea serviciului de proiectare;

- o declarație referitoare la instalațiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea contractului de prestare a serviciului de proiectare; pentru a fi calificat ofertantul trebuie să demonstreze că poate dispune de echipamentele tehnice pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului de prestare servicii;

- o declarație privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; pentru a fi calificat, ofertantul trebuie să aibă o cifră medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel puțin 600.000,0 lei RON.

16. Criterii de calificare privind standardele de asigurare a calității:

- se va prezenta atestatul privind certificarea sistemului calității pentru activitatea de proiectare.

În cazul depunerii unei oferte comune de către un grup de operatori, situația economică și financiară, precum și capacitatea tehnică și profesională se demonstrează prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.

17. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile.

18. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.

19. Oferta depusă de ofertant trebuie să cuprindă: Propunerea tehnică: ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele prevăzute în documentația de atribuire - caietul de sarcini.

Propunerea financiară - formularul de ofertă: ofertantul va elabora propunerea financiară astfel încât aceasta să furnizeze toate informațiile solicitate cu privire la preț precum și la alte condiții financiare și comerciale legate de obiectul contractului de achiziție publică.

20. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 5.06.2008.

21. Prețul va fi exprimat în lei, fără TVA și echivalent euro. Data pentru care se determină echivalența leu/euro: cursul leu/euro comunicat de Banca Națională a României, valabil la data întocmirii ofertei.

22. Prețul ofertei este ferm în lei: nu se acceptă actualizarea prețului contractului.

23. Perioada de garanție de bună execuție (aplicabilitate) a proiectului: garanția de bună execuție va fi de 5% din valoarea contractului și se eliberează în termen de 14 zile de la data încheierii procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor executate în baza proiectului respectiv, dacă autoritatea contractantă nu a ridicat până la acea dată pretenții asupra ei.

24. Data transmiterii anunțului de participare la Regia Autonomă MONITORUL OFICIAL: 17.04.2008.

(27/74.049)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 201 din data de 21 aprilie 2008

 

Proiectare stadion

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

Achiziția serviciilor de proiectare în vederea realizării unui stadion la standarde internaționale pe terenul situat în Cluj-Napoca, Str. Parcului (Amplasamentul actualului Stadion Municipal "Ion Moina") și a unei unități de cantonament, recuperare fizică și tratament, centru training în comuna Jucu

Anunțul îl înlocuiește pe cel publicat în Monitorul Oficial nr. 1014/19.12.2007, Partea a VI-a, Achiziții de servicii, la poziția 10/64.787

1. Autoritatea contractantă: Consiliul Județean Cluj, cu sediul în Cluj-Napoca, Bd. 21 Decembrie nr. 58, cod poștal 400094, tel. 0264/503.360, fax 0264/596.726, e-mail: cjc@cjcluj.ro.

2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică: licitație publică deschisă cu anunț de participare pe www.ejicitatie.ro, nr. 49129/9.04.2008.

3. Amplasament: Cluj-Napoca, Str. Parcului, și localitatea Jucu Herghelie, comuna Jucu, județul Cluj, în vecinătatea Parcului Industrial Tetarom.

4. Natura și caracteristicile generale ale serviciilor:

- cod CPV 74200000-1 - servicii de arhitectură, de inginerie, de construcții și servicii conexe de consultanță tehnică

- proiectarea pentru fazele:

- studiu de specialitate de amenajarea teritoriului și urbanism privind dezvoltarea activităților sportive și asigurarea cu dotări specifice;

- studiu de fezabilitate (SF);

- proiect pentru autorizarea construcției (PAC).

5. Informații privind obiectivul contractului; tipul contract "la cheie", nu este rezervat/protejat.

6. Termenul de finalizare: maximum 4 luni.

7. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: se admit oferte alternative.

8. Documentația de atribuire este disponibilă la sediul Consiliului Județean Cluj, Bd. 21 Decembrie nr. 58, cod poștal 400094, tel. 0264/40.79.00, fax 0264/43.27.50, între orele: 8.00-10.00 și 12.00-16.00.

9. Costul documentației de atribuire este de 15 lei.

10. Depunerea și prezentarea ofertelor:

a) Termenul de primire a ofertelor: 2.06.2008, ora 11.00.

b) Adresa de depunere a ofertelor: Consiliul Județean Cluj, cu sediul în Cluj-Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 58, cod poștal 400094.

c) Limba de redactare a ofertei: limba română.

11. Data, ora și locul ofertelor: 2.06.2008, ora 12.00, la sediul Consiliului Județean Cluj, cu sediul în Cluj-Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 58, cod poștal 400094.

12. Garanția de participare: 10.000 lei sub forma unei scrisori de garanție bancară sau prin depunere la casieria unității de numerar ori a unui ordin de plată, respectiv fila cec (vizată de banca garantă).

13. Sursa de finanțare a contractului de servicii: alocații bugetare.

14. Prețul ofertei: este ferm, va fi exprimat în lei, fără T.V.A., și echivalent în euro.

15. Asocierea: se va depune în cazul consorțiilor Acordul de asociere, toate documentele și formularele care dovedesc îndeplinirea criteriilor de eligibilitate, calificare și selecție.

16. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici:

- prezentarea declarației de eligibilitate conform art. 180, respectiv a celei privind prevederile art. 181 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006;

- prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul registrului comerțului, autorizație de funcționare/alte echivalente;

- prezentarea documentelor care dovedesc o formă de înregistrare/atestare ori apartenență din punct de vedere profesional (traducere legalizată);

- ofertantul, inclusiv subcontractanții/partenerii, trebuie să fie:

a) firmă înregistrată (ca persoană fizică sau juridică și, după caz, de atestare sau apartenență profesională, în conformitate cu prevederile din țara în care ofertantul este stabilit);

b) firmă specializată pentru executarea unor astfel de lucrări/prestarea unor astfel de servicii.

17. Criterii de calificare privind situația economico-financiară:

- prezentarea cifrei de afaceri medie anuală pe ultimii 3 ani și a bilanțului contabil pe anul 2006 (auditat);

- lichiditatea generală să fie mai mare sau egală cu 100%, iar solvabilitatea patrimonială mai mare sau egală cu 30% (pe ultimul an -2006).

18. Criterii de calificare privind situația tehnică (prestări de servicii):

- echipamentele din dotare și destinat prestării serviciului să fie considerate ca suficiente și satisfăcătoare pentru a asigura executarea proiectului în perioada de timp programată;

- programul de realizare a serviciului să fie unul realist în termenul de înțelegere a secvenței principalelor faze de proiectare, a programării acestora, a coordonării personalului implicat, a resurselor alocate.

19. Criterii de calificare privind capacitatea profesională:

- toate persoanele implicate în proiectarea obiectivelor trebuie să aibă cel puțin 2 ani experiență în prestarea de servicii de proiectare (informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului (CV-uri, atestate etc.);

- personalul destinat proiectării obiectivelor trebuie să fie astfel dimensionat încât să asigure executarea proiectului în perioada de timp programată;

- lista principalelor prestări de servicii executate în ultimii 3 ani;

- recomandări din partea beneficiarului/clientului, copie după contractul de proiectare, precum și procesul-verbal de recepție/predare al proiectului.

20. Criterii de calificare obligatorii: neconformitatea fiecărui criteriu, motiv de excludere a ofertelor în etapa de evaluare.

21. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile.

22. Criteriul de atribuire a contractului: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.

(18/74.083)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 202 din data de 22 aprilie 2008

 

Studiu de fezabilitate - Parc industrial

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

Secțiunea I: Autoritatea contractantă

I. 1) Denumirea, adresa și punct(e) de contact: Consiliul Județean Teleorman

Adresa poștală: localitatea Alexandria, Str. Dunării nr. 178, cod poștal 140047, punct(e) de contact: Victor Piperea, tel. 0247/314415, e-mail: pipereav@cjteleorman.ro, fax 0247/314415, adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro.

Adresa la care se pot obține informații suplimentare: Compartimentul Unități Implementare Proiect ISPA, camera 69 Adresa poștală: Consiliul Județean Teleorman, localitatea Alexandria, Str. Dunării nr. 178, cod poștal 140047, punct(e) de contact: Compartimentul Unități Implementare Proiect ISPA, camera 69, tel. 0247/311201 int. 341, în atenția: Neatu Gabriel, fax 0247/314787.

Caietul de sarcini și documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv și sistemul de achiziție dinamic) pot fi obținute la:

Compartimentul Unități Implementare Proiecte, camera 8 Adresa poștală: Consiliul Județean Teleorman, localitatea Alexandria, Str. Dunării nr. 178, cod poștal 140047, punct(e) de contact: Compartimentul Unități Implementare Proiecte, camera 8, tel. 0247/311201 int. 395, în atenția: Telegaru Cătălin, fax 0247/314787.

Ofertele sau solicitările de participare trebuie transmise la: Compartimentul Unități Implementare Proiecte, camera 8 Adresa poștală: Consiliul Județean Teleorman, localitatea Alexandria, Str. Dunării nr. 178, cod poștal 140047, punct(e) de contact: Compartimentul Unități Implementare Proiecte, camera 8, tel. 0247/311201 int. 395, în atenția: Telegaru Cătălin, fax 0247/314787.

I. 2) Tipul autorității contractante și activitatea principală (activitățile principale): autoritate regională sau locală.

Activitate (activități):

- servicii generale ale administrațiilor publice. Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu.

Secțiunea II: Obiectul contractului

II. 1) Descriere

II. 1.1) Denumirea dată contractului de autoritatea contractantă: elaborarea documentației tehnice (studiu de fezabilitate, proiect tehnic și detalii de execuție) pentru obiectivul "Parc Industrial și Tehnologic Teleorman".

II. 1.2) Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii

12 - servicii de arhitectură, servicii de inginerie specializată și servicii de inginerie integrată, servicii de proiectare urbanistică și peisagistică, servicii conexe de consultanță științifică și tehnică, servicii de testări și analize tehnice.

Locul principal de prestare: teritoriul cadastral al municipiului Turnu Măgurele.

II. 1.3) Anunțul implică un contract de achiziții publice.

II. 1.4) Informații privind acordul-cadru

II. 1.5) Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor: elaborare documentație tehnică (studiu de fezabilitate, proiect tehnic și detalii de execuție) pentru obiectivul "Parc Industrial și Tehnologic Teleorman".

II. 1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile)

cod CPV 74232200-6 - servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice.

II. 1.7) Contractul intră sub incidența acordului privind contractele de achiziții publice: nu.

II. 1.8) împărțire în loturi: nu.

II. 1.9) Vor fi acceptate variante: nu.

II. 2) Cantitatea sau domeniul contractului:

II. 2.1) Cantitatea totală sau domeniul: studiu de fezabilitate, proiect tehnic și detalii de execuție pentru obiectivul "Parc Industrial și Tehnologic Teleorman".

Valoarea estimată fără TVA: 1.240.336,13 lei.

II. 2.2) Opțiuni: nu.

II. 3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 90 zile începând de la data atribuirii contractului.

Secțiunea III: Informații juridice, economice, financiare și tehnice

III. 1) Condiții referitoare la contract

III. 1.1) Depozite valorice și garanții solicitate:

garanția pentru participare este 12.000 lei; garanția de bună execuție este 5% din prețul contractului, fără T.V.A..

III. 1.2) Principalele modalități de finanțare și plată și/sau trimitere la dispozițiile relevante: fonduri conform HG nr. 1424/2007.

III. 1.3) Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul: conform prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, modificată și completată.

III. 1.4) Executarea contractului este supusă altor condiții speciale: nu.

III.2) Condiții de participare

III. 2.1) Situația personală a operatorilor economici, inclusiv cerințele referitoare la înscrierea în registrul comerțului sau al profesiei

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate: declarație privind eligibilitatea; declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 însoțită de confirmarea privind plata taxelor și impozitelor la bugetul general consolidat.

Persoane juridice/fizice române - certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul

Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul teritorial, din care să rezulte că domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii sau autorizație de funcționare/altele echivalente.

Persoane juridice/fizice străine - documente care dovedesc o formă de înregistrare/atestare ori apartenență din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din țara în care ofertantul este stabilit, în original sau copie legalizată, însoțite de traducerea autorizată și legalizată în limba română.

III. 2.2) capacitatea economică și financiară

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate

Se vor prezenta bilanțurile contabile la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate și înregistrate de organele competente.

Cifra de afaceri medie anuală pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie să fie de minimum 1.500.000 lei, adică 405.580 euro.

III. 2.3) Capacitatea tehnică

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate:

Lista principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani, în care să existe cel puțin un contract cu același tip de servicii care din punct de vedere valoric să fie de cel puțin 150.000 lei, adică 40.558 euro;

Prestările de servicii se confirmă prin prezentarea unor recomandări emise sau contrasemnate de o autoritate ori de către clientul privat beneficiar;

Informații referitoare la personal;

ISO 9001 și ISO 14001 - se vor accepta și certificate echivalente.

III. 2.4) Contracte rezervate: nu.

III. 3) Condiții specifice pentru contractele de servicii

III. 3.1) Prestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii: nu.

III. 3.2) Persoanele juridice au obligația să indice numele și calificările profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nu.

Secțiunea IV: Procedura

IV. 1) Tipul procedurii

IV. 1.1) Tipul procedurii: licitație deschisă

IV. 2) Criterii de atribuire

IV. 2.1) Criterii de atribuire: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce privește criteriile menționate în continuare

Criterii Pondere

1. prețul ofertei 60%

2. soluția tehnică 40%.

IV. 2.2) Se va organiza o licitație electronică: nu.

IV. 3) Informații administrative

IV. 3.1) Număr de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă

IV. 3.2) Anunțuri publicate (anunț publicat) anterior privind același contract: nu.

IV. 3.3) Condiții de obținere a caietului de sarcini și a documentației suplimentare (cu excepția unui SAD) sau a documentului descriptiv (în cazul unui dialog competitiv)

Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008, ora 16.00.

Documente de plată: da.

Prețul: 15 lei.

Condiții și modalitate de plată: în baza unei solicitări scrise și achitarea contravalorii documentației de atribuire la casieria instituției.

IV. 3.4) Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 20.06.2008, ora 10.00.

IV. 3.5) Data transmiterii invitațiilor de prezentare de oferte sau de participare candidaților selectați

IV. 3.6) Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta sau cererea de participare: limba română.

IV. 3.7) Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: până la 19.09.2008.

IV. 3.8) Condiții de deschidere a ofertelor:

Data: 20.06.2008, ora 11.00

Locul: Consiliul Județean Teleorman, camera 67.

Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da.

Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților

Secțiunea VI: Informații suplimentare

VI. 1) Contractul este periodic: nu.

VI. 2) Contractul se înscrie într-un proiect/program finanțat din fonduri comunitare: da.

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) și/sau program(e): Programul multianual "Asistența tehnică pentru sprijinirea Autorităților Publice

Locale în pregătirea tehnică a proiectelor de investiții publice, finanțate din Programul Operațional Regional 2007-2013".

VI. 3) Alte informații

VI. 4) Căi de atac

VI. 4.1) Organism competent pentru căile de atac:

Curtea de apel secția contencios-administrativ și fiscal

Adresa poștală: București, Splaiul Independenței nr. 5, sectorul 4, cod poștal 050081.

Organism competent pentru procedurile de mediere:

Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor

Adresa poștală: București, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, cod poștal 030084, telefon 021/310.46.41, e-mail: office@cnsc.ro, fax 021/310.46.42, adresa internet (URL): www.cnsc.ro.

VI. 4.2) Utilizarea căilor de atac

Precizări privind termenul (termenele) de exercitare a căilor de atac

VI. 4.3) Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac:

Serviciul juridic și contencios

Adresa poștală: Consiliul Județean Teleorman, localitatea Alexandria, Str. Dunării nr. 178, cod poștal 140047, tel. 0247/311201, int. 334.

VI. 5) Alte informații

Data transmiterii anunțului de participare în SEAP: 22.04.2008.

Data acceptării anunțului de participare de către ANRMAP: 23.04.2008.

Data trimiterii anunțului de participare la JOUE: 23.04.2008.

Data publicării anunțului de participare în SEAP: 24.04.2008 cu nr. 50656.

Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare către MONITORUL OFICIAL R.A., Partea a VI-a: 25.04.2008.

(10/74.372)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 208 din data de 1 mai 2008

 

Studiu de fezabilitate – Locuinte pentru tineri

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

1. Consiliul Local al Municipiului Calafat, codul fiscal 4554424, cu sediul în Calafat, str. Tudor Vladimirescu nr. 24, județul Dolj, telefon 0251/231424, telefax 0251/333016.

2. Procedura de atribuire aplicată: licitație deschisă.

3. Locul de prestare al serviciilor: Calafat.

4. Prestarea serviciului constă în elaborarea unui studiu de fezabilitate privind construcția de locuințe pentru tineri, destinate închirierii - tema cadru de proiectare ANL, cod CPV 74131500-1, achiziția se va realiza prin cumpărare.

5. Cantitatea serviciilor prestate: studiu de fezabilitate privind construcția de locuințe pentru tineri, destinate închirierii - tema cadru de proiectare ANL - 4 exemplare scrie + CD.

6. Durata contractului: 30 zile.

7. Este interzisă depunerea ofertelor alternative.

8. Documentația de atribuire se obține în urma solicitării fiecărui operator economic interesat de la D.S.U.P. Calafat, str. Tudor Vladimirescu nr. 24, tel./fax 0251/333016 (contravaloare documentație atribuire -10 lei, plătibili în numerar la casieria unității sau prin ordin de plată).

9. a) Termenul limită de primire a ofertelor: 28.05.2008, ora 12.00.

b) Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau acces la documente: 21.05.2008, ora 14.00.

c) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul local al Municipiului Calafat, str. Tudor Vladimirescu nr. 24, județul Dolj.

d) Limba în care trebuie redactate oferta: limba română.

10. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 28.05.2008, ora 13.00.

11. Garanția de participare: 100 lei.

12. Sursa de finanțare: bugetul local.

13. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici care pot atrage după sine excluderea acestora din urmă:

- să nu se afle în stare de faliment ori lichidare sau face obiectul unei proceduri pentru declararea sa - se va prezenta în acest sens certificat constatator emis de Oficiul registrului comerțului din care să rezulte că nu este în stare de faliment ori lichidare, declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, declarație privind eligibilitatea:

- a îndeplinit obligațiile de plată a impozitelor către bugetul local și de stat - se va prezenta în acest sens certificate constatatoare privind obligațiile exigibile de plată a impozitelor și taxelor către bugetul de stat și local.

14. Criterii de calificare privind situația economico-financiară precum și capacitatea tehnică și profesională, a operatorilor economici:

- documente care dovedesc eligibilitatea: declarație privind eligibilitatea, documente care dovedesc înregistrarea; documente edificatoare care să dovedească o formă de înregistrare ca persoană juridică (certificat emis de la Oficiul registrului comerțului);

- documente care dovedesc capacitatea tehnică și economico-financiară: fișa de informații generale, recomandări din partea a cel puțin 2 beneficiari, lista cu principalele contracte încheiate în ultimii 3 ani, certificarea sistemului calității, resurse tehnice, resurse umane, prezentarea unor informații cu privire la obligații contractuale față de alți beneficiari, realizarea unei cifre medii de afaceri în ultimii trei ani de 100.000 lei RON (26.950 euro), ultimul bilanț contabil vizat și înregistrat de organele competente.

15. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 50 zile.

16. Criteriul de atribuire a contractului: prețul cel mai scăzut.

17. Data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a - Achiziții publice, anunțul de intenție: nu a fost publicat.

18. Data publicării în SEAP: 30.04.2008.

19. Data transmiterii anunțului de participare către MONITORUL OFICIAL R.A.: 30.04.2008.

(13/74.393)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 209 din data de 2 mai 2008