Prima paginăAnunțurimartie 2008 › Anunt achizitii publice 21.03.2008
21 martie 2008

Anunt achizitii publice 21.03.2008

Stimate colege,
Stimati colegi,
 
Transmitem, alaturat, anunturi privind achizitii de servicii de proiectare.
 
Cu stima,
 
21 martie 2008
 
Secretar Executiv
arh. Cornelia Burcus
 
 

Arhitectura pentru constructii                                           20.03.2008

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

Anunț de participare nr. 46349/14.03.2008

Detaliu anunț

Stare: publicat.

Data transmiterii în SEAP: 12.03.2008, 15.21.

Data acceptării ANRMAP: 13.03.2008, 15.27.

Data trimiterii la OJ: 13.03.2008.

Data publicării în SEAP: 14.03.2008, 1.30.

Trimite la OJ: da.

Secțiunea I: Autoritatea contractantă

I. 1) Denumirea, adresa și punct(e) de contact: Ministerul Educației și Cercetării.

Adresa poștală: str. Gen. Berthelot 28-30, sectorul 1, București, cod poștal 010168, punct(e) de contact: Gabriel Leahu, tel. 021/4056284, e-mail: gabriel.leahu@mec.edu.ro, fax 021/3120140, adresa internet (URL): www.edu.ro.

I. 2) Tipul autorității contractante și activitatea principală (activitățile principale):

Minister sau orice altă autoritate națională sau federală, inclusiv subdiviziunile regionale sau locale ale acestora.

Activitate (activități): educație.

Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu.

Secțiunea II: Obiectul contractului

II. 1) Descriere

II. 1.1) Denumirea dată contractului de autoritatea contractantă:

Proiect clădire MECT.

II. 1.2) Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor: servicii.

12 - Servicii de arhitectură, servicii de inginerie specializată și servicii de inginerie integrată, servicii de proiectare urbanistică și peisagistică, servicii conexe de consultanță științifică și tehnică, servicii de testări și analize tehnice.

Locul principal de prestare: Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului.

II. 1.3) Anunțul implică: un contract de achiziții publice.

II. 1.4) Informații privind acordul-cadru:

II. 1.5) Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor: achiziția de servicii pentru proiectarea unei clădiri la sediul ministerului.

II. 1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile):

74222100-2 - servicii de arhitectură pentru construcții.

II. 1.7) Contractul intră sub incidența acordului privind contractele de achiziții publice: nu.

II. 1.8) Împărțire în loturi: nu.

II. 1.9) Vor fi acceptate variante: nu.

II. 2) Cantitatea sau domeniul contractului

II. 2.1) Cantitatea totală sau domeniul: o singură clădire.

Valoarea estimată fără T.V.A.: 894.000 RON.

II. 2.2) Opțiuni: nu.

II. 3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare: 90 zile începând de la data atribuirii contractului.

Secțiunea III: Informații juridice, economice, financiare și tehnice

III. 1) Condiții referitoare la contract

III. 1.1) Depozite valorice și garanții solicitate:

Garanție de participare este de 15.658 lei.

Garanția de bună execuție este de 8% din valoarea contractului.

III. 1.2) Principalele modalități de finanțare și plată și/sau trimitere la dispozițiile relevante: bugetul de stat.

Plata se va efectua cu ordin de plată la Trezoreria Statului.

III. 1.3) Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul:

Asociațiile vor îndeplini prevederile art. 44, 45 din O.U.G. nr. 34/2006.

III. 1.4) Executarea contractului este supusă altor condiții speciale: nu.

III. 2) Condiții de participare

III. 2.1) Situația personală a operatorilor economici, inclusiv cerințele referitoare la înscrierea în registrul comerțului sau al profesiei:

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate:

- declarație privind eligibilitatea;

- declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;

- declarație privind calitatea de participant la procedură;

- certificat de înregistrare fiscală.

III. 2.2) Capacitatea economică și financiară:

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate:

- bilanțul contabil pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006);

- cifra medie de afaceri anuală de minimum 1,350.000 lei;

- fișă de informații generale.

III. 2.3) Capacitatea tehnică:

Informații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate:

- experiența similară: cel puțin un contract cu o valoare mai mare sau egală cu 445.000 lei;

- lista principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani;

- declarație privind partea/părțile care sunt îndeplinite de subcontractanți și specializarea acestora;

- declarație privind efectivele medii anuale ale personalului angajat și cadrelor de conducere;

- informații privind standardele de asigurare a calității.

III. 2.4) Contracte rezervate: nu.

III. 3) Condiții specifice pentru contractele de servicii

III. 3.1) Prestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii: nu.

III. 3.2) Persoanele juridice au obligația să indice numele și calificările profesionale ale membrilor personalului responsabil pentru prestarea serviciilor respective: nu.

Secțiunea IV: Procedura

IV. 1) Tipul procedurii

IV. 1.1) Tipul procedurii: licitație deschisă.

IV. 2) Criterii de atribuire

IV. 2.1) Criterii de atribuire: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce privește criteriile enunțate în caietul de sarcini, în invitația de a prezenta o ofertă sau de a participa la negociere sau în documentul descriptiv.

IV. 2.2) Se va organiza o licitație electronică: nu.

IV. 3) Informații administrative

IV. 3.1) Număr de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă.

IV. 3.2) Anunțuri publicate (anunț publicat) anterior privind același contract: da.

Alte publicări anterioare.

Numărul anunțului în JO: 2008/S 22-28893 din 1.02.2008.

IV. 3.3) Condiții de obținere a caietului de sarcini și a documentației suplimentare (cu excepția unui SAD) sau a documentului descriptiv (în cazul unui dialog competitiv)

Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008, ora 12.00.

Documente de plată: nu.

IV. 3.4) Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 5.05.2007, ora 12.00.

IV. 3.5) Data transmiterii invitațiilor de prezentare de oferte sau de participare candidaților selectați

IV. 3.6) Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta sau cererea de participare: română.

IV. 3.7) Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: 90 de zile (de la termenul limită de primire a ofertelor).

IV. 3.8) Condiții de deschidere a ofertelor:

Data: 5.05.2008, 13.00.

Locul: Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului.

Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da.

Membrii comisiei de evaluare și reprezentanții împuterniciți ai ofertanților.

Secțiunea VI: Informații suplimentare

VI. 1) Contractul este periodic: nu.

VI. 2) Contractul se înscrie într-un proiect/program finanțat din fonduri comunitare: nu.

VI. 3)Alte informații

VI. 4) Căi de atac

VI. 4.1) Organism competent pentru căile de atac:

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.

Adresa poștală: București, str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, cod poștal 030084, tel. 021/3104641, email: office@cnsc.ro, fax 021/3104642, adresa internet (URL): www.cnsc.ro.

Organism competent pentru procedurile de mediere:

Curtea de Apel București.

Adresa poștală: Șos. Olteniței nr. 104, sectorul 1, București, cod poștal 041304.

VI. 4.2) Utilizarea căilor de atac: precizări privind termenul (termenele) de exercitare a căilor de atac.

VI. 4.3) Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac:

Direcția Juridic și Contencios.

Adresa poștală: str. Gen. Berthelot 28-30, sectorul 1, București, cod poștal 010168, tel. 4056200, email: office@djc.ro, fax 4056300, adresă internet (URL): www.edu.ro.

VI. 5) Data expedierii prezentului anunț către SEAP: 12.03.2008, 15.21.

(23/72.744)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 167 din data de 18 martie 2008