Prima paginăAnunțurimartie 2008 › Anunt achizitii publice 03.03.2008
3 martie 2008

Anunt achizitii publice 03.03.2008

 
Stimate colege,
Stimati colegi,
 
Transmitem, alaturat, anunturi privind achizitii de servicii de proiectare.
 
Cu stima,
 
3 martie 2008
 
Secretar Executiv
arh. Cornelia Burcus
 
 
 

Proiectare gradinite

 

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

Serviciul de proiectare pentru obiectivul de investiții "Proiect tip pentru Grădinițe cu program normal cu 2, 4 săli de grupă și grădinițe cu program prelungit cu 4, 6 săli de grupă".

1. Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului, cu sediul în București, str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sectorul 1, cod fiscal 13729380, telefon 021/4056223, fax 021/4056208, organizează în data de 14 martie 2008, ora 10.30, licitația deschisă având ca obiect atribuirea contractului pentru servicii de proiectare pentru obiectivul de investiții "Proiect tip pentru Grădinițe cu program normal cu 2, 4 săli de grupă și grădinițe cu program prelungit cu 4, 6 săli de grupă".

2. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de servicii: licitația deschisă.

3. Locul prestării serviciilor: sediul ofertanților.

4. Categoria și descrierea serviciilor care urmează să fie prestate: 12 - servicii de arhitectură, servicii de inginerie specializată și servicii de inginerie integrată, servicii de proiectare urbanistică și peisagistică, servicii conexe de consultanță științifică și tehnică, servicii de testări și analize tehnice.

Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile): 74200000-1 - servicii de arhitectură, de inginerie, de construcții și servicii conexe de consultanță tehnică.

5. Cantitatea serviciilor care trebuie prestate: se solicită studiul de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de execuție.

6. Opțiunea de achiziționare a unor servicii similare: achiziționarea ulterioară de noi servicii similare de la câștigătorul licitației.

7. Prestarea serviciului este rezervată unei profesii specifice: nu.

8. Divizare pe loturi: nu.

9. Durata contractului: 105 zile începând de la data atribuirii contractului.

10. Nu se admit oferte alternative.

11. Caietul de sarcini poate fi obținut de la Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, București, str. Spiru Haret nr. 12, camera 54, sectorul 1, cod poștal 010176, telefon 021/3102207, fax 021/3102208, e-mail office@schoolrehabilitation.ro.

12. Costul documentației este de 50 RON pentru caietul de sarcini și se achită la casieria Ministerului Educației, Cercetării și Tineretului, cu sediul în București, str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sectorul 1.

13. Termenul limită de primire a ofertelor: 14 martie 2008, ora 10.00.

Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, București, str. Spiru Haret nr. 12, camera 54, sectorul 1, cod poștal 010176, telefon 021/3102207, fax 021/3102208, e-mail office@schoolrehabilitation.ro.

Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele: limba română.

14. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 14 martie 2008, ora 10.30, Ministerul Educației, Cercetării și Tineretului - Unitatea de Management a Proiectelor privind Reabilitarea Școlilor, București, str. Spiru Haret nr. 12, camera 54, sectorul 1.

15. Garanția pentru participare la licitație va fi în cuantum de 8.000 RON și se va constitui sub forma unei scrisori de garanție bancară în favoarea autorității contractante, având o valabilitate de 90 de zile.

16. Principalele modalități de finanțare și plată și/sau trimitere la dispozițiile relevante: bugetul de stat.

17. Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul: asociere.

18. Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici:

- documente care dovedesc eligibilitatea (declarație pe proprie răspundere, certificate constatatoare privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor și contribuțiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România, eliberate cu cel mult 30 de zile înainte de data anunțată pentru depunerea ofertelor, declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006);

- documente care dovedesc înregistrarea (certificat constatator eliberat de Oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul teritorial, în original, complet, care să cuprindă toate datele referitoare la firmă, eliberat cu cel mult 30 zile înainte de data anunțată pentru depunerea ofertelor; copie legalizată de pe statutul societății; copie legalizată de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul registrului comerțului de pe lângă tribunalul teritorial).

19. Criterii de calificare privind situația economico-financiară:

- fișa cu informații generale despre ofertant;

- bilanțul contabil și contul de profit și pierdere la data de 31.12.2005, 31.12.2006 și 30.06.2007, vizat și înregistrat de organele competente;

- declarație privind cifra de afaceri anuală din ultimii 3 ani. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): Cifra de afaceri medie anuală din ultimii 3 ani minimum 1.200.000 RON, echivalentul 360.000 euro.

Criterii de calificare privind capacitatea tehnică și profesională:

- declarație privind lista principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani;

- recomandări din partea autorităților publice, în cazul în care ofertanții au avut contracte similare în derulare cu autorități publice (minimum 2);

- informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului de servicii;

- documente emise de organisme acreditate, care confirmă certificarea sistemului calității a operatorului economic care depune ofertă - prezentarea dovezii existenței unui sistem de asigurare a calității (standarde internaționale seria ISO 9001 sau echivalent).

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e): Ofertantul va face dovada îndeplinirii și finalizării, în ultimii 3 ani, cel puțin a unui contract care a avut ca obiect un proiect similar și care a avut valoarea minimă de 400.000 RON, echivalentul a 120.000 euro.

20. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să îți mențină oferta valabilă: 90 zile.

21. Criteriul de atribuire a contractului: oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic cu respectarea următoarelor criterii:

- criterii tehnice;

- criterii de capabilitate;

- criterii financiare.

(33/71.713)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 138 din data de 25 februarie 2008

 

Plan Urbanistic General

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE DESCHISĂ; ACHIZIȚIE DE SERVICII

Autoritatea contractantă: Municipiul Sibiu, cod fiscal 4270740, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, cod poștal 550178, telefon 0040 0269/20.88.00, fax 0040 269/20.88.11, e-mail: primarie@sibiu.ro.

Contractul de achiziție publică nu este rezervat atelierelor protejate iar executarea acestuia nu este prevăzută în cadrul unui program de angajare protejată.

Procedura de atribuire aleasă: licitație deschisă.

Nu se va încheia un acord-cadru.

Nu va fi utilizat un sistem dinamic de achiziție.

Nu se va aplica licitație electronică [(conform prevederilor de la art. 161 lit. a)].

Forma contractului: contract de prestări servicii.

Locul prestării serviciilor: Municipiul Sibiu.

Categoria și descrierea serviciilor care urmează să fie prestate: servicii de proiectare specializată, cod CPV 7484000-9, Plan Urbanistic General 2009.

Cantitatea serviciilor care trebuie prestate: servicii, având ca obiect Elaborarea Planului Urbanistic General 2009.

Opțiunea de achiziționare a unor servicii noi similare: nu este cazul.

Termenul de finalizare sau durata contractului de prestări servicii: 16 luni (de la semnarea contractului de către ambele părți).

Nu se admite depunerea de oferte alternative.

Documentația de atribuire se poate ridica de la sediul autorității contractante, Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, camera 224, etaj II, tel. 0269/208881, e-mail: investitii@sibiu.ro.

Costul documentației este 40,00 lei.

Limba în care trebuie redactată oferta: limba română.

Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: împuterniciții ofertanților.

Deschiderea ofertelor va avea loc în 16.04.2008, ora 12.00.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 16.04.2008, ora 10.00.

Ofertele se vor depune la registratura Primăriei Municipiului Sibiu, str. Samuel Brukenthal, nr. 2.

Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul autorității contractante, str. Samuel Brukenthal, nr. 2, sala de presă, etajul II, camera 213.

Se solicită garanția de participare în cuantum de 23.597,00 lei, iar garanția de bună execuție va fi de 10% din valoarea contractului, fără TVA.

Finanțarea contractului va fi asigurată de la bugetul local.

Forma juridică pe care trebuie să o ia asocierea grupului de operatori economici cărora li s-a atribuit contractul: contract de asociere legalizat, cu desemnarea liderului de asociere.

Criterii de calificare privind situația personală a operatorilor economici care pot atrage după sine excluderea:

Documente din care să rezulte că ofertantul nu se încadrează în situațiile prevăzute la art. 180 și art. 181 din Ordonanța de urgență nr. 34/2006.

Certificate constatatoare privind plata taxelor și a impozitelor la bugetul de stat și la bugetul local, care să ateste situația la zi (documentele se vor prezenta în original sau în copie legalizată).

Certificat emis de Oficiul registrului comerțului, valabil la data deschiderii ofertei (documentul se va prezenta în original sau copie legalizată), certificat unic de înregistrare.

Criterii de calificare privind situația economico-financiară precum și capacitate tehnică și profesională a operatorilor economici:

a) bilanțul la 31.12.2008 (vizat de D.G.F.R);

b) balanța de verificare pe luna februarie 2008 (semnată și ștampilată);

c) informații generale privind operatorul economic. Lista cu principalele servicii prestate în ultimii 3 ani. Recomandări din partea a 3 beneficiari - persoane juridice sau instituții (model propriu).

Recomandarea trebuie să precizeze următoarele aspecte:

- modul de îndeplinire a obligațiilor contractuale pe parcursul derulării contractului;

- dacă au fost înregistrate neconformități care au condus la refaceri parțiale/totale ale prestațiilor.

Recomandările vor viza un număr de minimum 3 specialiști din echipă. Recomandările vor fi vizate și ștampilate.

Resurse tehnice - declarație care conține informații privind dotările specifice și echipamentul tehnic, mijloacele fixe pe care candidatul/ofertantul se angajează să le utilizeze pentru îndeplinirea contractului.

Resurse umane: declarație care conține informații privind numărul mediu, în ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, precum și persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului (numele, funcția, atribuțiile).

Declarația va fi însoțită de C.V.-urile persoanelor direct responsabile cu îndeplinirea contractului.

Calificarea persoanelor direct responsabile de contract trebuie să fie de minimum 5 specialiști în arhitectură și urbanism, din care 3 cu specializare arhitectură.

Pentru persoana care va avea calitatea de șef de proiect se va anexa certificatul de atestare eliberat de Registrul Urbaniștilor din România, litera D (Plan Urbanistic General).

Ofertantul va prezenta o listă (model propriu) cu obligațiile contractuale în desfășurare. Lista va conține cel puțin următoarele date referitoare la: numărul și data contractului, durata și valoarea contractului, obiectul contractului, beneficiarul.

Dacă este cazul se va face referire cu privire la subcontractanții și specializarea acestora.

Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.

Criteriul de atribuire a contractului: prețul cel mai scăzut.

La deschiderea ofertelor trebuie să fie prezentate toate documentele solicitate de către autoritatea contractantă. Nu se acceptă completarea ulterioară a documentelor.

Denumirea și adresa organismului competent de rezolvare a contestațiilor:

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, cu sediul în București, str. Stavropoleos, nr. 6, sectorul 3, cod poștal 030084, e-mail: office@cncs.ro, telefon 021/3104641, fax 021/3104642.

Nu a fost publicat un anunț de intenție.

Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 22.02.2008.

(1/71.769)

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 141 din data de 26 februarie 2008